nuffnang

Monday, May 18, 2015

Lagi parah dari putus cinta.

Assalamualaikum w.b.t

Ade perkara lagi teruk dari putus cinte ke? Yes. Memang ada. Hilang kucing kesayangan memang lagi teruk aku rasa daripada putus cinta.

Tengok kucing same warne dengan kucing aku mula la air mata ni nak meleleh. Drama kuat nau aku nih. Sedih weh! Aku jage die dari kecik kot.

Macam biasa, ayat memujuk diri sendiri "Mungkin oyen dapat tuan yang lebih baik dari aku. Kite semua makhluk Allah, Allah dah aturkan yang terbaik." Yes. Betul la tu kan.

Sedih dah kurang sikit tapi kalau sorang-sorang sambil tengok lagi dua ekor anak bulus ni memang buat aku nanges la.

Momo pon mase oyen tak de, macam blur-blur katak je. Selalunye ade geng bergusti. Ni lepas makan tido,tak pon main sekor2 die. Kesiannnnn...Tapi ape mak boleh buat? Dah puas cari tapi tak jugak jumpa. Siap tampal poster lagi. Hopefully orang yang CULIK oyen jage oyen baik-baik tau. 

Aku dah separuh nanar rindu kat oyen yang gendut. Kalau aku jumpa oyen dalam keadaan yang tak sepatutnya, memang aku doakan Allah je la bagi yang terbaik untuk korang. Hehehe. Kejam tak?

Ok...nak beradu dulu. Mate dah makin mengecik.

Assalamualaikum.

OYEN GENDUT YANG MANJA

1 comment:

zana fahmi said...

Oyen tak biasa keluar rumah ke? Mcm kucing kakpb tak biasa keluar, dia tak reti balik.
Kakpb doakan Oyen selamat ye, jgn risau, insyaAllah ada yg berkenan tu.

anda mungkin meminati: