nuffnang

Saturday, October 12, 2013

Menghapuskan kolestrol dengan Herbalife

Assalamualaikum w.b.t

Tetibe mata aku jadi segar untuk menaip entri pukul 1 pagi. Mungkin ini disebabkan oleh tiga jenis air tadi. Air apa?????? Ini air ajaib yang aku nak share dengan korang.

Beberapa minggu lepas, aku berjumpe dengan budak tecik name Lisa. Dia suruh aku timbang berat badan aku. Penimbang tu pun ajaib. Apa yang terlebih,apa yang terkurang dalam badan aku, semua dia boleh bagi tau. Jadi aku ni dah terlebih lemak dalam badan dan banyak kolestrol. Kat muka aku ni ada bintik bintik. Menurut Lisa, kolestrol boleh dihilangkan dengan pengawalan makanan yang betul. Maknanya makan tak boleh main sebat je, macam orang bela saka. Akulah tu orangnye. Jadi die nasihatkan aku untuk ambil nutrisi makanan yang betul kalau aku nak bintik bintik kat muka ni hilang.

Dia cadangkan pada aku untuk amalkan meminum tiga jenis  nih!


Air yang pertama tu adalah air aloe vera. Rasa dia masam sikit. Jadi, ambil masa jugaklah aku nak menghabiskannye. Yang kedua tu air teh. Tapi korang jangan nak berangan rasa dia macam teh yang kat kedai tu ye. Rase dia tawar. Name je teh tapi tak ade rase teh pon. Untuk yang ni, aku berjaya menghabiskannya dengan kadar segera. Yang ketiga tu shake cappucino. Tapi tolong jangan imagine rasa dia macam capuccino blanded kat cool blog. Yang ni memang ade rase cappucino tapi tawar. Dah nama pun untuk kesihatan. Yang ni lambat jugak aku habiskan sebab kite orang banyak bersembang. 

Selain Lisa, ade lagi sorang budak tecik yang bernama Acap. Beruntung betul dorang ni. Muda muda dah buat bisnes. Dah ade kete sendiri. Segan plak aku rasa.


Ni la die budak tecik Lisa dan Asraf. Fizikal dorang dulu bukan macam sekarang. Dorang jadi macam sekarang sebab amalkan makanan herbalife. Nak cite panjang pasal herbalife aku tak berape tau. Tunggu aku buat research dengan Lisa dulu lepas tu aku share dengan korang ye :-)


Mata dah mengantuk. Jadi assalamualaikum dan selamat malam.

1 comment:

cik tin said...

kak lia da try ke?pe pndapat askak tentang shaklee?

anda mungkin meminati: