nuffnang

Saturday, September 7, 2013

Alhamdulillah.Akhirnya dapat jugak motor besarrrrr....

Assalamualaikum...

Lepas ni boleh la aku singkatkan perjalanan  balik kekampung dari dua setengah jam menjadi kepada sejam je. Dulu naik motor kecik je, sekarang dah ada motor berkuasa tinggi.. Dah join kelab pon..Aku sorang je perempuan. Segan tu dah di campak ke laut. Rasa bangga kerana perempuan mampu untuk membawa motor berkuasa tinggi. Helmet semua lebih kurang sama. Malam tadi dah nak gerak pergi konvoi. Tapi tak jadi sebabbbbbb.....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.

Aku bermimpi rupanya =(
Kalau korang marah aku dengan entri aku ni, sesungguhnya aku lagi marah sebab ianya sekadar mimpi...huwaaaaaaaaaaaa...

p/s Tak baik korang marah aku. ni senda sarapan pagi..hehehee..babai..

2 comments:

IntaNBerliaN said...

laaa mimpi upenya.. hihii

btw, akak msh lg guna no yg sama :-)

tenku butang said...

alahai.. mimpi upenyee.. teman baru nak promote eksesori superbike kat awokk.. aishhh.. hu3

anda mungkin meminati: