nuffnang

Monday, March 4, 2013

Hanya Doa Yang Mampu Kutitipkan.....

Assalamualaikum w.b.t

Hati ni hari terakhir Iduction kat Hotel Eastin Petaling Jaya...Dan dengan jayanya aku tersengguk-sengguk menahan mengantuk dek kerana makan terlalu banyak..Makan free, sape nak bagi...hotel pulak tu....rezeki jangan di tolak..

Actually aku bukan nak cite pasal induction. Dua tiga hari ni aku mengikuti perkembangan pertempuran yang sedang berlaku di Lahad Datu sekarang. Habis induction aku terus kejar laptop...Nak tau perkembangan terbaru...Orang lain semua tengok kat telefon....aku kena tengok kat laptop sebab handphone yang aku pakai masih lagi handphone yang boleh di gunakan untuk membaling anjing...Since diploma lagi...korang kire la sendiri dah bape tahun aku pakai handphone tu..

So far...seperti kita tahu, lapan orang anggota polis yang terkorban di Lahad Datu...Aku sebak sangat-sangat, walaupun dorang tu tak ada kena mengena dengan aku. Bayangkan kalau dorang tu ayah, suami, abang, adik, atau kekasih kita...Aku memang tak dapat nak bayangkan macam mana perasaan keluarga dorang..

Aku emo jugak lah masa baca perkembangan dorang kat FB...Kalau orang lain rasa-rasanya sanggup tak dorang menawarkan diri untuk bertempur dengan pemberontak2 tu??? Aku memang respect keberanian dorang..Berlawan sehingga nafas yang terakhir, meninggal keluarga kat semenanjung. Memang sangat besar pengorbanan mereka. 

Aku sebagai rakyat M'sia dan hamba Allah S.W.T hanya mampu berdoa semoga mereka di tempatkan bersama golongan orang yang beriman.. Semoga mereka aman DISANA....Aminnnnnn...

No comments:

anda mungkin meminati: