nuffnang

Saturday, August 11, 2012

Ramadhan dah nak habis..Sedihhhhhhh....

Assalamualaikum w.b.t.

Ape kaba kawan2 sume..Hope korang sehat la ye..Jangan nak bagi alasan sakit plak  bulan pose neh...Actually tak de nak cakap ape sangat.. Al maklum la dah jarang sesangat online skang ni...Cume kat sini aku nak ucap SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN...AMPUN DAN MAAF KALAU ADE ENTRI AKU YANG MENYINGGUNG PERASAAN KORANG....

Kejap je kan bulan Ramadahan dah nak sampai ke penghujung...Tahun depan entah dapat ke tak kite sambut ramadhan lagi..Mudah-mudahan dapat la kan..Rase sedih bila Ramadhan nak meninggalkan kita. Suasana dan aktiviti bulan Ramadhan ni lain sikit dari bulan-bulan bese. Terasa betul-betul istimewa.

Tambah pulak bulan Ramadhan ni terlalu banyak kenangan dengan aku. Bile teringat memang boleh buat aku menangis la...Tapi tu la..Tak boleh terlalu mengikut kan perasaan. Perasaan yang aku alami ni aku luah kan pada PENCIPTA kita. Cara tu je boleh melegakan aku daripada mengingat kenangan yang lepas.

Tak cukup dengan kenangan yang lepas. Dugaan bulan pose ni tak kurang jugak hebatnye..Silap hari bulan memang boleh terbatal pose. Huhuuhuhuhuhuhu...Kadang-kadang terasa sedih dengan kejahilan diri sendiri. Sepatutnye dengan dugaan yang mendatang menambahkan iman aku tapi ni tak. Kadang-kadang aku mengeluh dan bertanya mengapa dan kenapa aku. Layak ke aku untuk tanya macam tu? Memang tak layak.

Bile aku tersedar semuanya dah berlalu. Apa yang aku mampu buat mintak ampun dan berdoa supaya aku di kurniakan orang yang beriman di sekeliling aku supaya iman aku bertambah kuat dan kental. Tak ada apa yang aku nak selain menjadi HAMBANYA YANG SOLEHAH...INSYAALLAH...


2 comments:

Princess Feyqa said...

InsyaAllah :) harap2 dpt menyambut ramadhan pd tahun hadapan..

Anonymous said...

Amin..Insyaallah niat yg baik merupakan satu doa.Mudahan2 Allah memberkati perjalanan hidup kamu..

anda mungkin meminati: