nuffnang

Sunday, September 25, 2011

Korang ade ke peminat ramai macam ni?????

Assalamualaikum w.b.t

Hari ni dah start keje balik. Rase kemalasan tu dah melebihi daripada rasa rajin. Macam mana neh? Seb bek le minggu ni bos pegi USA..Suke aku. Pegi la lagi, pegi la lagi, pegi lame-lame ye. Janji gaji aku masuk on time. Masuk awal pun tak pe, Aiman tak kesah. Muahahahahha..(Sila jangan tiru perangai hudoh aku ni, dah la sakit lagi nak menyetan.)


Surat dari peminat aku






Kenyataan di atas adalah dusta belaka. Tu memang surat aku, tapi bukan dari peminat. Muka aku ni mane ade orang nak minat. Muahahaha...Mase aku cuti sakit ritu, rase bosan telah menyebabkan aku menyelongkar balik kesemua khazanah yang aku simpan dari sekolah sampai la sekarang. Dan hasilnye gambar kat atas tu la. Tu semua surat dari kawan-kawan aku mase sekolah rendah sampai aku habis universiti. Mase dulu-dulu mane ade handphone. Nak guna handphone pun tak pandai. Kalau pandai guna handphone tak de lah aku suruh adik aku guna bateri eveready untuk masuk dalam handphone. Memang kuno gile tapi ade aku kesah?????

Aku bukak dan aku bace balik semua surat tu, memang aku gelak sorang-sorang la. Kelakar rupenye aku dengan kawan-kawan aku dulu. Gaduh sikit tulis surat. Korang penah ke macam tu? Hahahahaha, itu memang pesen aku dengan kawan-kawan mase kecik-kecik dulu. Memang klako. Kalau bakal laki aku bace kompem kena hina kaw-kaw. 

Aku rase member-member aku pun dah tak ingat surat-surat yang dorang penah bagi aku dulu. Kalau aku tunjuk kat muka dorang, mesti merah padam muka. Muahahaha. Tapi aku tak la jahat sangat nak buat macam tu, sebab kawan-kawan aku ramai yang dah kawin. Kang kena gelak dengan laki masing-masing mau aku kena tendang. Aku cuma simpan sebagai kenangan je. Jadi jangan mudah buang ape yang kawan korang bagi walaupun ia sehelai kertas.....Selamat Beramal...Renung-renungkan..Tetiba...Bye..

p/s: kat atas tu semua surat kawan, surat pakwe tak de ye..

1 comment:

Zul Fattah said...

hehe.. betul tu oligo.. tp aku xde r surat2 semua ni..

anda mungkin meminati: