nuffnang

Thursday, August 25, 2011

Wooweeeee...Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir dan Batin

Assalamualaikum w.b.t


Hari ni tak nak ar membebel panjang-panjang. Tapi tak janji, kalau termembebel panjang-panjang jugak aku mintak mahap la ye. Aku nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN kat semua rakan-rakan blogger. Ampun dan maaf di pinta andai ada tersalah taip atau menyakitkan hati korang.


Pagi esok aku dah balik kampung.. Yeayyy!!!seronok gile. Tu yang ekcited terlebih. Kat kampung tak de intenet. So ari ni la kena ucap selamat hari raye kat korang. Seperti yang di janjikan GA Aku Beli Ke Tak akan tutup pada pukul 12.00 tengah hari ni. Lepas tu aku akan bagi tau pemenang. Kepada pemenang sila bagi alamat dan nombor tepon melalui email k..


p/s: teringat kampung je dah ni. Tak sabo nak tunggu  esok

1 comment:

Zul Fattah said...

tak sabo nk tunggu esok..? tp esoklah yg membuat ko hilang dari blog ni..

slamat hari raya..
aku tunggu ko Oligo.. smoga cepat sembuh

anda mungkin meminati: