nuffnang

Monday, July 18, 2011

Menjerit bile Amri Yahya datang.....

Assalamualaikum...monink monik... =) (wajah sbnr muke mengantuk yang teramat sangat)

Memang mengantuk tahap gaban aku hari ni. Sebab kekurangan tidur. Tapi tak pe lah. Dah tanggungjawab yang menyebabkan aku kena bangun awal hari-hari, aku redah REDHA. Tapi hadoi mak kau..mengantuknye tak hengat...Demi nak memberitahu seluruh alam bahawa siapa yang telah aku jumpe semalam, aku gagahkan jugak bijik mate dan jari aku menaip menggunakan pc bos untuk entri hari ni..muahahahahahahahaha...(gile keji punye pekerje)


Ex-boyfriend yg tak penah menjadi..muehehehehe
Korang kenal tak sape makhluk Allah yang dalam gambo kat atas nun????Hehehehe..kalau penyokong Selangor, Perlis & Kedah mesti kenal kot. Tapi aku tak sokong tige-tige negeri tu pesal aku kenal plak??? Dah memang aku minat die, mesti ar aku kenal...inilah Incik Amri Yahya, pemain bola sepak negeri Selangor. Tak silap aku skang ni die jadi kapten untuk pasukan Selangor (kalau silap sila betol kan k).

Semalam ade la seorang makhluk ni masuk Petronas bersame sorang budak kecik. Aku tengok macam kenal. Tapi tak rase kompiden betul ke tak ape yang aku tengah pikir. Bukannye muke die selalu kua tv sangat pon. Nak tanye aku takut. Nazly awal-awal dah cakap, "bukan Amri Yahya la. Amri Yahya ade taik lalat kat muke" Konpiden je mamat tuh. Taik lalat celah mane tah. Bile mase agaknye die teliti muke si Amri Yahya tu sampai tau muke orang tu ade taik lalat. Kalau taik lalat die tu beso lengan, tak hairan la...

Si Fatin plak nak tau aku cakap ape dengan Nazly dok bisik-bisik. Kesian budak sorang tu.Muahahaha..Aku pun bagi tau le die, bahawasanya mengikut firasat aku customer yang baru masuk tu adelah Amri Yahya. Aku ingat Si Fatin ni kenal la sape Amri Yahya. Rupenye haremmmmm...Hampeh betul si Fatin ni. Seb bek la si Fatin ni bermurah hati mengofer diri untuk bertanya kepada si customer adekah beliau itu Amri Yahya. Aku memang suke kalau Fatin menegoferkan diri macam tu. (Fatin, selalu-selalu le ofer diri macam tu untuk akak ye..muahahahahaha...) Bile Amri Yahya masuk balik untuk beli ape tah, si Fatin pun memulakan le operasinye.

Aku pun hape lagi, hamik botol air, aku cabut keluar dari kaunter. Menyelamatkan diri dulu, buatnye itu bukan Amri Yahya, mak ai malunye..Mau 88 inci tebal muke aku ney...Mase aku nak masuk kat bilik tempat letak beg tu la ade sekor setan yang telah menyergah aku. Memang betul-betul SETH TAN. Rase nak luruh jantung aku di buatnye. Siapa punye koje? Siapa lagi kalo bukan si Nazly, anak sedare bos yang kurang matang tuh. Tak pasal-pasal aku menjerit macam orang gile. Waaaaaaaa..malu nak mampos. Tapi biar ar, bukan dorang kenal aku pun..

Lepas customer tu blah Fatin terus lari kat aku. Aku ni terkinja-kinja tunggu kat dalam bilik gelap tu sebab nak tau jawapan Fatin. Korang agak-agak betul tak ape yang aku teka? Ni Fatin punye perbualan dengan dengan customer tu:


Fatin: Abang, abang ni Amri Yahya ke? (sopan sungguh kau Fatin)

Customer: Ye saye (sambil tersenyum)


Waaaaaa..maknanya betul la itu Amri Yahya...Terharunye aku dapat jumpe die. Walaupun tak dapat bergambo, tak kisah la. CCTV ade..muaahahahhahahaha..Die ade latihan kat Bukit Jalil untuk menentang Chelsea ari Khamis ni. AMRI YAHYA..chaiyok chaiyok..hahahaha.. Aku tau pun sebab aku bace KOSMO. ngengengenge...

Tak boleh tido malam aku bile dapat jumpe die..muheehhehehehehehe.

No comments:

anda mungkin meminati: