nuffnang

Friday, November 21, 2014

Awal adalah pengacara baru mentor.

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Hopefully semua orang baik-baik belaka. Alhamdulillah esok hari sabtu dan.............................................................................................................................................................yeayyyyyyyy!!!!!!!!!!!! cutiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! boleh guling-guling, tido dari pagi sampai pagi. Tapi itu semua hanya angan-angan kosong. Percayalah, esok pasti apa yang dirancang lain yang menjadi. 

Sesungguhnya kesibukan terlalu amat pada minggu ini. Abaikan bahasa melayu aku yang suke hati ni. Asal orang paham sudah. Tak sibuk sangat sebenarnya. Tapi penat mengalahkan kerjah buruh binaan.

Mukadimah entri ni memang nak bagi tau aku penat sepanjang minggu. Sebenarnya aku nak citer pasal lain. Minggu lepas aku dan rakan-rakan seuniversiti telah mengabiskan masa togather-gather di One City Puchong. Mall tu nak kate baru tak la baru sangat. Awal tahun hari tu kot bukak.

Perenggan kedua pun aku bukan nak cerita pasal One City. Aku nak cerita benda yang menyakitkan hati aku. Ni dia!!!!



Ni la yang buat aku sakit hati. Sebab aku tak dapat bergambar dengan awal. Jeles!!!! Aku baru nak bergambar dengan awal, sikali ada orang pegang tangan aku, Tanpa segan silu bagi aku phone dia suh amik kan gamba dia dengan awal. Perasaan ketika itu tak dapat di gambarkan. Rasa macam geram pun ada. Memandangkan awal macam rushing untuk show malam tu, aku malas la nak tahan dia lagi untuk bergambar dengan aku pulak.

Tak ade rezeki. Malam tu ada ada show sesi pengenalan dua orang protoge untuk setiap mentor. Tapi nanti tetap akan dipilih salah sorang je. Tak boleh hangkut dua-dua. Jangan jadi macam Zainal Abidin. Tamak tau, nak amik dua-dua sekali gus.

Untuk Mentor musim ke berapa entah ni, Awal akan jadi pengacara menggantikan Ally Iskandar. Malam tu dapat la dengar semua mentor dan protoge mereka menyanyi. Suara masing-masing memang power. Paling power protoge Ajai nama Fahmi. Handsome dan suara sedap. Rasa macam dia je yang menang. Hahahahahha..Tibe-tibe kan.

Tu je la nak cite. Hehehehehe.. Jangan marah. Bubye.




No comments:

anda mungkin meminati: