nuffnang

Monday, September 30, 2013

KAIN COTTON MURAH!!!!!

ENTRI MELEKAT..SILA SKROLL KE BAWAH UNTUK ENTRI YANG LAIN....

Assalamualaikum w.b.t

Seperti yang aku dah janji dengan korang minggu lepas, kepada peminat peminat kain cotton, sesiapa yang mencari kain cotton yang murah, meh klik laju laju kat SINI.

Sesape yang malas nau nak seterika baju pepagi macam aku, kain cotton ni sangat sesuai untuk kita yang bukan pemalas tetapi kurang rajin sikit nih. Sebab kedutaannya bukan tahap onyang punye kedutan. Kalau tak seterika pun tak nampak kedutan.

Menyerap peluh. Aku tido pakai baju kurung tengah hari buta baq hang tak rasa panas langsung. Takda la ketibas di tengah hari. Tau tak ketibas tu ape? Tak tahu pergi cari kat dalam kamus dewan =P

Korang jangan tunggu lama-lama. Stok in hand. Sapa cepat dia dapat =)
Selamat malam dan selamat bercotton =)

UNTUK SANTAPAN MATA KORANG...HEHEHEHEHE

No comments:

anda mungkin meminati: