nuffnang

Thursday, September 19, 2013

Bersedekah melalui potongan gaji bersama YaPEIM

Assalamualaikum w.b.t

Aku percaya ramai yang suka bersedekah. Pernah tak, korang tengah makan, tetibe ade budak kecik datang kat sebelah sambil hulur tangan. Mesti semua pernah merasa. Tapi mase nak bagi rase was was kan, dalam kepala dok pikir, budak ni betul betul orang susah atau pun sindiket.

Oleh itu kat sini aku nak share dengan korang, 'BERSEDEKAH MELALUI POTONGAN GAJI'. Aku pon baru je tahu petang tadi. Sebelum balik kerja, seorang wakil dari 'YaPEIM' datang ke tempat kerja aku untuk memberi taklimat yang serba ringkas tentang bersedekah.

Jadi, kalau korang rase was was nak bagi sedekah sebab takut dorang dari kumpulan sindiket, korang boleh guna potongan gaji untuk bersedekah melalui 'YaPEIM'

Amende la 'YaPEIM' ni kan....Senang je, korang klik kat sini. Niscaya segala apa yang korang nak tau pasal 'YaPEIM' ni ada..hehehehe..

Perkara baik kena share kan..Jom buat amal jariah :-)

1 comment:

tenku butang said...

Aminn.. moga dimurahkan rezeki buat mereka yang bersedekah..

anda mungkin meminati: