nuffnang

Saturday, August 10, 2013

Salam I'dul Fitri

Assalamualaikum w.b.t

Hari ni dah masuk raye ketiga,aku baru terhegeh2 nk taip entri selamat menyambut hari raya aidilfitri. Dengan bersusah payah aku menaip menggunakan tab.

Dengan kadar tumbesaran jari yang luar biasa ni, memang teramat payah sekali utk menaip. Entah berapa puluh kali aku tekan butang backspace. Huruf lain yang aku nk tekan huruf lain yang keluar. Bukan nk merungut tapi inilah kenyataannya. huhuhuhu. Di tambah pulak dengan kadar kelajuan line yang sama laju seperti pergerakan siput babi yang sedang berpuasa. Al maklum la kat kampung, haruslah kelajuan internet sama laju dengan siput babi, ye tak.

Banyak nau aku membebel kan. Macam mana denga raya korang tahun ni? Kompem best la ye tak. Raye aku tahun ni bese je memandangkan usia semakin bertambah, keseronokan raye tu semakin berkurang nampaknye. Hari raye pon rase mcm hari biasa. Member pon ramai yang dah kawen, jadi tak de la banyak merayau mcm dulu. Mcm2 aku ni kan. Hehehehe

Pape pon di kesempatan ini aku nak mengucapkan selamat hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin. Ampun segala salab dan silap sekiranya terdapat sebarang kesalahan dan kesilapan sepanjang berblog. Assalamualaikum. Babai

No comments:

anda mungkin meminati: