nuffnang

Thursday, August 29, 2013

aku, wallet bear, enset nokia zaman jepun dan tutti frutti

Assalamualaikum w.b.t


This is my lunch today..harharhar


Tajuk macam sadis je bunyi. Huhuhu..tak sadis mana pun. Hahahaha..Harga ais krim ni dah sama macam harga aku makan nasi beriani dua hari. Padan muka aku, sape suruh menggatal letak banyak-banyak.

Ni gara gara nak guna wifi percuma dan malas makan nasi. Kang kalau aku makan nasi, maunye lapanplohblas kali aku menguap. Customer dah la ramai ya ampun.

Hari ni terpaksa mengkejamkan diri sendiri dengan meninggalkan officemate aku sorang sorang kat kaunter. Apada hal. Jap lagi dia pergi solat jumaat berjam jam lamanya, aku pon tinggal sorang sorang gak.

Tengok la gamba penghilang stress aku tu. Hikikhik..enset aku tu dah berusia hampir enam tahun kot. Dari zaman aku study dulu. Sebab tu aku panggil enset zaman jepon.

Wallet mmg x sesuai dgn usia tapiiiiiii....ade aku kesahhhhh..itu je yang mampu aku miliki setakat ni. Hehehehe.

Ade sesape nak sponsor aku enset baru dan wallet baru, dipersilakan. (Sumpah mmg muka x tau malu)

Babai..

2 comments:

NUR FATIN said...

makan sorang je ke kak?heheh...tape t sy belikan wallet ye..hehehe

Zul Fattah said...

salam.. wallet kalsik tu.. haha, salam merdeka oligo..

anda mungkin meminati: