nuffnang

Wednesday, March 14, 2012

Tengah-tengah malam buta dapat ayam A&W free.....Yeayyy!!!!!

Assalamualaikum w.b.t.

Dah makan? Rase nak lepuk tak bile aku tanye soklan macam ni, masa soalan ini diajukan adalah menunjukkan 10.23 malam..Sah sah la semua orang dah makan. Yang dah berdengkur pun ade kot. Bukan nak riak...Tapi nak mengucapkan jutaan terima kasih kepada orang yang membelanja aku 3 ketul ayam A&W.. Waaaaahhh..nampak sangat buruk lantaknye...Ate orang dah bagi takkan aku nak buang, aku tanye sape nak lagi dua ketul semua kate dah kenyang.. Nampaknye aku kena lahap sensorang la ni????

Tak pe la..rezeki jangan di tolak, bala jangan di cari. Kepada insan yang baik hati tu terima kasih daun keladi, kalau boleh belanja lagi hik hik hik....Moga Allah memurahkan lagi rezekimu...Amin ya Rabbalalamin..Gua chow cin caw dulu ar eyh..Babai..=)

6 comments:

hijabisbeauty said...

Assalamualaikum semua..

jemput singgah ke hijabismybeauty.blogspot.com
Kami menawarkan tudung bawal plain no.1 'Dian Pelangi'
dengan warna yang menarik dan harga yng berpatutan..

http://hijabismybeauty.blogspot.com/

sebarang order boleh dibuat melalui sms 013-3189358 atau email ke hijabisbeauty@yahoo.com

Wanita Hiasan Dunia Seindah Hiasan adalah Wanita Solehah..
InsyaAllah

terima kasih senyum2 [:)]

faiz fakhirin said...

orang cakap rezki jgn ditolok tapi makan malam harus dielak..hahaha

IntaNBerliaN said...

wah.. bestnya... rezeki2.. :-)

hazila said...

Betul tu, rezeki jgn di tolak malah di tarik tarik lagi....

Bui Junaidi said...

NAK MINTAK SIKIT MESTI DH HABIS..HUHU

Cik Rose Cute said...

REZEKI TENGAH MALAM ZZZZ

anda mungkin meminati: