nuffnang

Wednesday, December 7, 2011

Aku nak curi Kucing Garfield tuh!!!!!!!!!!

Assalamualaikum w.b.t

Ha, tu mesti ada yang nak mengata aku ni teruk tahap gaban bile tajuk entri macam neh. Hahhahahaha..Sape suruh kau letak tajuk entri macam tu kan??? Salah sape? Lagi mau tanya....


Malam tadi aku tengok cite Garfield the movie kat tv, alih-alih pagi tadi masa nak pegi kerja aku nampak sekor kucing hitam tengah menlangut kat tengah jalan. Aku panggil die buat dek je. Ye la kan, dah orang tak kenal, baru pindah ke situ plak, mesti la haiwan tu buat dek je dengan aku. Kalau aku letak ikan depan mata dia mungkin ada harapan kot. Lepas tu aku nampak lagi sekor makhluk yang sama jenis. Tapi kali ni hensem sikit. Bulu die warna kuning, ekor kembang macam kucing parsi. Gumok macam garfield. Yang ni pun aku panggil, dia buat dek je. Eksen betul kucing gemuk neh.


Patut la eksen. Rupanya ada boypren. Macam mana aku tau itu boypren die? Sebab si gumok ni dok guling-guling atas simen tu dengan gaye manje, sah-sah la die nak ngorat yang lagi sekor berlainan jantina dengan dia tu kan. Memang macam garfield tu. Geram je aku tengok. Meh sini aku nak pijak sikit. Masa tu tak ada orang kalau nak rembat boleh je, tapi aku ni tak de la jahat sangat kan. Tak baik kut curi-curi neh. Tak pe la..kalau rasa nak sangat menternak kucing, aku amik je kat kampung. Mak aku ade berbelas-belas ekor kucing. Sape mawwwwww??????hehehhehehe



p/s: sy pencinta kucing k..bukan pencinta haiwan

6 comments:

Kancil 8349 said...

hahaha....sesiapa pun nak kucing macam tu

IntaNBerliaN said...

mk oligo bela kucing ek.. byk nye...

L said...

haha. kat sini banyak garfield mai la amik mana2 pun. huhu

jom baca kejap.=0
http://lolz-l.blogspot.com/2011/12/aku-sayang-parent-aku-korang.html

aReLaN said...

hahaha...kt rmh sye pn byk kucing tp tkde la mcm garfield bulatnya.

Naz said...

kucing gemuk best peluk

jelah said...

hahaha..mlm tadi pon tgk citer tu...pecah perut ak nk tergelak....hahaha..yg best part die menari...mmg terbaek!!!

anda mungkin meminati: