Skip to main content

Kasut Aku Koyak!!!!!

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera!!!!

Hallo hallo hallo!!! Di pagi Isnin ni kena la ceria untuk memulakan kerja. Kalau tak ceria pun kena juga buat-buat ceria. Terpaksa hipokrit dengan diri sendiri semata-mata untuk menjalankan tugas dan tanggungjawab. Pagi ni je aku nampak bermotivasi sikit, ko tunggu petang kang, entah ke mana la hala tuju aku. Ape kesah?? Bos bukan ada...hahahahhahaha (kepada blogger len jangan tiru perangai tak senonoh ni)


Memang aku tengah hipokrit dengan diri sendiri la ni. Dari hari Isnin sampai la Jumaat pergi kerja, kalau aku tak membebel sorang-sorang memang tak sah. Bukan kena sawan, tapi ade je yang nak buat aku hangin. Sape lagi kalau bukan pemandu dan penunggang motosikal or kereta yang kurang ajo bebeno tu.. Macam mana la mood aku nak ok. Setakat perkataan BODOH tu memang dah tak dapat nak ditahan daripada keluar dari mulut aku ni. Asal ade je orang yang nak  buat aksi berani mati atas jalan raya yang  tengah jem tu, otomatik perkataan BODOH tu terkinja-kinja nak kua. Memang tak dapat di tahan dah. Ingat aku suka ke sebut perkataan aku. Tahap kesabaran aku ni 1/100 SAHAJA. Jadi minta maap je la kalau ade yang terkena BODOH  dari aku. Sape suruh penting kan diri sendiri sangat?????


Pulak tu, bile dah sampai opis, aku tengok ada benang kuning kat kasut aku. Benang apa pulak ni? Nampak pulak kaki aku yang berparut tu. Rupe-rupenye KASUT AKU KOYAK!!!! Wah wah wah..ni memang betul-betul buat aku hangin satu badan ni. Mula-mula bengang kat jalan raya. Sekarang bengang sebab kasut dah koyak. Aku baru je beli kasut tu semalam. Aku beli kasut tu sebab lawa dan murah. Ape aku kesah kalau kasut aku murah pun. Kasut sebelum ni pun harganya same juga. Tapi tak koyak pun...Aku ambil stepler pastu aku stepler kat tempat yang koyak tu. Esok lusa baru aku hantar pergi kedai kasut. Sadis sungguh.......


p/s: aku dah pos hadiah untuk GA Aku Beli Ke tak???

Comments

Popular posts from this blog

Drama "Selagi Masih Ada..."

Assalamualaikum w.b.t Salam pagi Isnin yang indah. Mudah-mudahan semuanya ceria hari ni...macam aku..Di sebabkan terlampau eksited nak buat entri, pagi ni aku menaip sambil mencekik roti telur. Habis berminyak key board =) Sape tengok drama "Selagi Masih Ada" malam tadi? Kat Astro..Tak silap aku kat Astro Citra...Lepas maghrib aku iron baju depan tv, mula-mula aku tengok drama "Cinta Satay" lepas drama tu habis aku tukar channel. Tapi macam tak da pulak cite yang best..Yang ade cite "Selagi Masih Ada" ni je. Layan kan je la sementara nak tunggu aku siap habiskan seterika baju untuk seminggu. Mula-mula tengok rasa macam tak best. Lame-lame tengok aku dah tersengih sorang-sorang. Best la ceritu tu. Nampak logik. Watak utama adalah BETO KUSYAIRI & TUNKU NORHANIS . Sebenarnye sebelum ni aku tak pernah pun berminat untuk tengok lakonan Beto Kusyairi neh. Tapi semalam, tetibe aku rasa jatuh cinta suka kat lakonan dia. Watak yang dia bawak agak menarik

BEN ASHAARI CARI BLOGGER BARU JE

Assalamualaikum.... Aku dah stress nak buat keje, skang  ni aku nak mengerjakan segmen ABG BEN Santai Bersama BEN ASHAARI Korang moh le join segmen ni (loghat perak) buleh dapat ramai kawan... Buleh share pendapat, buleh bergaduh or bertumbuk , buleh mengeratkan hubungan silaturrahim..raye buleh datang umah pastu makan kuih raye banyak-banyak..Tak gituuu??? =D If nak share problem dengan aku pun buleh. Insyaallah aku akan menjadi pendengar yang baik dan membantu mengikut kemampuan aku (nada serius). So, welcome to my life ...welcome to my blog =)

Sungai Petani - Part 3: Fun Fair Wehhh!!!

Assalamualaikum w.b.t Semalam dah janji nak bagi tau kemana aku pegi lepas kite orang makan kat Tanjung Dawai kan. Lepas membuncitkan perut masing-masing dengan lauk pauk yang sangat sangat enak, Che Zaire ajak kami semua pergi Fun Fair . Memang masa kami on the way nak ke tanjung dawai, ada nampak fun fair kat tepi jalan. Fun Fair kali ni aku tengok lain dari yang lain. Dah macam kat genting highland pulak aku rasa. Kalau Fun Fair kat tempat aku, sign board masuk dengan sign board rumah hantu dah lebih kurang je rupanya. Dari luar pun dah nampak meriah. Fun fair tersebut terletak berdekatan dengan t esco lama Sungai Petani, belakang stesen minyak caltex . Orang Sungai Petani yang belum pegi, hangpa pi la noh. Best weiiiiiii.... Di Pintu Masuk Fun Fair Gambar tak nampak muka sebab kat luar cuma ada lampu jalan. Tak ada hal janji nampak sign board fun fair tu. Masuk je kat dalam tu, memang aku teruja habis. Tak sangka mainan yang ada kat genting dan sunway ada da