nuffnang

Sunday, October 2, 2011

Kasut Aku Koyak!!!!!

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera!!!!

Hallo hallo hallo!!! Di pagi Isnin ni kena la ceria untuk memulakan kerja. Kalau tak ceria pun kena juga buat-buat ceria. Terpaksa hipokrit dengan diri sendiri semata-mata untuk menjalankan tugas dan tanggungjawab. Pagi ni je aku nampak bermotivasi sikit, ko tunggu petang kang, entah ke mana la hala tuju aku. Ape kesah?? Bos bukan ada...hahahahhahaha (kepada blogger len jangan tiru perangai tak senonoh ni)


Memang aku tengah hipokrit dengan diri sendiri la ni. Dari hari Isnin sampai la Jumaat pergi kerja, kalau aku tak membebel sorang-sorang memang tak sah. Bukan kena sawan, tapi ade je yang nak buat aku hangin. Sape lagi kalau bukan pemandu dan penunggang motosikal or kereta yang kurang ajo bebeno tu.. Macam mana la mood aku nak ok. Setakat perkataan BODOH tu memang dah tak dapat nak ditahan daripada keluar dari mulut aku ni. Asal ade je orang yang nak  buat aksi berani mati atas jalan raya yang  tengah jem tu, otomatik perkataan BODOH tu terkinja-kinja nak kua. Memang tak dapat di tahan dah. Ingat aku suka ke sebut perkataan aku. Tahap kesabaran aku ni 1/100 SAHAJA. Jadi minta maap je la kalau ade yang terkena BODOH  dari aku. Sape suruh penting kan diri sendiri sangat?????


Pulak tu, bile dah sampai opis, aku tengok ada benang kuning kat kasut aku. Benang apa pulak ni? Nampak pulak kaki aku yang berparut tu. Rupe-rupenye KASUT AKU KOYAK!!!! Wah wah wah..ni memang betul-betul buat aku hangin satu badan ni. Mula-mula bengang kat jalan raya. Sekarang bengang sebab kasut dah koyak. Aku baru je beli kasut tu semalam. Aku beli kasut tu sebab lawa dan murah. Ape aku kesah kalau kasut aku murah pun. Kasut sebelum ni pun harganya same juga. Tapi tak koyak pun...Aku ambil stepler pastu aku stepler kat tempat yang koyak tu. Esok lusa baru aku hantar pergi kedai kasut. Sadis sungguh.......


p/s: aku dah pos hadiah untuk GA Aku Beli Ke tak???

No comments:

anda mungkin meminati: