nuffnang

Wednesday, October 19, 2011

Aku guna Kaki Kang.......

Assalamualaikum w.b.t..

Selamat pagi semua!!!!!!! start memekak dah. Bukan apa, aku saja nak menceriakan pagi Khamis nan indah ni. Waaaaa..mengantuk tahap gaban ni. Tak tau la kenapa sejak dua menjak ni mata asik mengantuk. Nasib baik aku tak makan tengah hari, kalau tak..mau kepala jatuh atas meja. Aku ni kalau dah mengantuk bukan kira tempat. 

Masa aku bangun tidur pagi tadi, mata terpandang bakul baju kotor kat tepi pintu bilik. Terlepas satu keluhan,  bukan keluhan sebenarnya, saja nak tarik nafas kuat-kuat. Dah makin penuh nampaknya bakul tu. Kepala otak aku ni mula la nak mengira pukul berapa kena bangun minggu ni untuk basuh semua kain baju aku tu. Bukan aku malas, tapi waktu terhad dan keletihan. So kena tunggu hari cuti la. Tetibe kepala otak aku ni terbayang, rasa macam nak basuh guna kaki je, pastu hempuk-hempuk kat lantai kain baju tu. Macam orang zaman dulu-dulu tu.....Tunggu la sabtu ahad ni, tercabut tangan aku nak memberus baju-baju yang sikit tu.


Nasib baik sekarang aku dah cuti sabtu ahad. Kalau sebelum raya hari tu, nak rehat pun tak sempat. Gigih sangat berkerja. Lepas eksiden hari tu, aku rasa aku nak rehat la. Nak luangkan masa untuk diri sendiri pulak. So, melihat baju yang bertimbun tu rasa macam nak amik orang gaji je. Hahahahahaha. Macam mampu nak bayar gaji.

Tak pe, aku suka basuh baju. Excercise untuk lengan aku yang berlemak tepu ni...hhahahhahahahha =P




p/s: tetibe teringat kat baju, rindu nye baju2 kotor yang kat rumah tu.

3 comments:

IntaNBerliaN said...

hihi.. nasib baik akka basuh dgn mesin basuh.. hahha

aReLaN said...

lor,bli jela mesin basuh.klu mls sgt nk basuh,rendam je dalam air sabun dalam baldi.pastu pijak2.takpon hempas ke lantai mcm org zmn dlu basuh bju kt sungai.hehehe

ShahzCudin said...

hntr dobi jer..

anda mungkin meminati: