nuffnang

Sunday, July 24, 2011

Mateku mate Panda =(

Assalamualaikum w.b.t (sambil menguap dengan mulut yang selebar-lebarnye)


Penat mok cik hari ni. Baru hari isnin dah penat. Hape nak jadi tah. Ye lah, aku kerja hari isnin sampai hari ahad. Mane tak letihnye. Rindu zaman tido awal bangun awal (sumpah aku tak tipu) 

Balik kol 12 ingat nak terus tido. Tapi mate ni memang la. Sampai je umah, terbeliak je tengok TV. Hadoi. Siap makan-makan lagi. TV plak pegi siar citer best. Aku plak nak tau ending. Last skali tido kol 1.30 pagi.

Dah kunci jam baru la aku tido. Bile jam berbunyik, halamakkkkkkk.susahnye nak bukak mate. Rase macam ade gam. Aku pegi ar bukak lampu pastu terus tengok cermin (habit aku setiap pagi, mane la tau muke jadi anggun dengan tiba-tiba) payahnye nak bukak mate. Silau wei...Bile dah ok sikit, aku tengok mate aku.....makaiiiii..dah same macam mate panda. Kalau Encik Panda nampak aku mau kena penampo sebab tiru mate die. muahahahhahahahahaha...

Lebih kurang macam ni la mate aku hari ni.muehehehehehehe


Ok nak buat koje dulu. Babai..




No comments:

anda mungkin meminati: