nuffnang

Wednesday, July 20, 2011

Kelas Bahasa Inggeris RM2 Sejam...

Salam..


Amboi murahnye kelas bahasa inggeris.. Sape le pengajonye ye..Kalau la ade kelas yang murah dan pembelajaran yang berkualiti macam tu kompom aku orang pertama yang mendaftar. Oleh kerana aku ni buta bahasa inggeris yang tahap melampau menyebabkan aku memang perlu kelas-kelas yang macam tu. 

Aku dah tanye beberapa tempat yang buat kelas bahasa inggeris, tapi mak aiiii..mahal nak mampos di tambah pula dengan kekangan masa yang tak bape nak ada ney.. Hadoi...bertambah pening la aku macam. Mane tak peningnye, bos suh aku buat surat kat bawah ni. Dah lapan taun aku menaip, aku rase ayat-ayat cinta aku tak sedap di baca jugak. Ce korang tolong tengok kan grammar aku tu..kalau salah tolong betol kan skali eyh..heehhe

ayat bahase inggeris budak suke ponteng kelas...


Tu la, dulu cikgu masuk ikut pintu depan aku kua ikut pintu belakang. Susah kalau dapat cikgu yang baik dan lemah lembut ni. Tengok kesannye kat aku skang (ape kes nak salah kan cikgu.salah diri sendiri la weii)


Jadi, sesape yang nak buat kelas bahase inggeris RM2 sejam, sile bagitau ye, aku dengan berbesar hati akan menghulurkan RM2 untuk join kelas tu. Muehehehhehehehehe


No comments:

anda mungkin meminati: