nuffnang

Wednesday, June 29, 2011

Kejang sebab jumpe Akim AF?????????????

Assalamualaikum w.b.t

Alkisah nak jadi kaya raya (ape kes tetibe ayat ni?tak de kena mengena langsung dengan tajuk entry kat atas). Ape kabo kengkawan sume? Hope korang sehat le ye. Kalo tak sehat macam mana nak baca belog yang beribu riban dalam korang punye list kan...

Tatkala aku tengah menaip entry ni, jantung aku masih lagi dup dap dup dap. Hati berdebarrrrrrrrrr.... Tunggu mase je nak luruh...

Gare2 malam tadi aku jumpe Akim AF...Waaaaaaaaaa..tergamam weyyyy...Akim AF dok terpacak depan aku. Aku tak terkate ape mase die datang tu, tak tentu arah kejap, tangan dok mencuit Fatin untuk memberitahu artis pujaan aku tu ade kat depan aku skang. Tapi Fatin pending plak, die buleh tengok Hafiz yang tengah memesan makanan kat A&W. Dok tanye kenape kak kenape kak. Aduhai Fatin. Ruginye ko tak tengok kecumelan Akim depan-depan. Sabo je le teman...Akim memang segak..huhuhuhuhu..seb bek die mude dari aku kalau tak dah lama aku ngorat..muahahahahhahaa (mode gatal). Die datang dengan Hafiz makan kt A&W. Hafiz dah selalu jumpe. Siap hai hai lagi ngan kite orang. Macam kawan lame plak. Akim ni first time jumpe die. Bese tengok dalam tv je. Bile dapat jumpe depan2 tu yang jadi meroyan kejap.

Hahahahahha..sebab tu la aku jadi kejang kejap, kejang dan kaku lapan ploh saat..muahahahahahhaha..itu je aku nak bagi tau...hahahaha

p/s mintak2 dapat pakwe muke mcm akim..muehehehehhehe

No comments:

anda mungkin meminati: