nuffnang

Tuesday, March 29, 2011

aku yang tak suka air-cond

Waaaaaa..sejuk gile aku rase hari ni. ni air-cond cap ape la agaknye..dah pakai sweter dengan shawl pon sejuk lagi..Stokin pon aku pakai. Dah macam orang tengah berpantang je. Huh..nak wat macam mana, dah memang aku tak tahan dengan sejuk air-cond ni. Aku pun pelik kenapa aku sorang je yang berbungkus..Aku tengok orang len rilek je wat kej, siap pakai skirt lagi. Yang aku  ni dah berbungkus macam antu bungkus ni pon still sejuk lagi..Nak aje rasenye aku  buang air-cond ni dalam sungai. Tapi memandangkan ni bukan harta aku, terpakse la aku batalkan niat aku tu.Rase macam nak benti keje disebabkan air cond je. Kalau aku anta surat resign dengan alasan sebegitu rase-rasenye diterima takk?

Tempat keje lame pon mcm ni jugak. Sumenye berair-cond..Lagi satu sebab aku tak suke air cond, aku kurang minum air..Ye la dah tak rase haus.. nk minum macam mana. Badan pun dah lama tak berpeluh. Nak pegi jongging dah tak ada masa mcm dulu2..Kalau time ribut taufan sampai, uish..tak boleh nak dikawal..hormon tak setabil..Salah satu sebabnye tak kua peluh langsung..badan tak sihat. Huh betul ke tak fakta aku ney..Bia la, tapi yang pastinye duduk kat tmpt yg berair-cond ni akan menambahkan lagi lemak-lemak aku..Itu le yang paling menakutkan aku..

Kadang-kadang aku terfikir nape eyh sesetengah orang yang pakai mini skirt dan baju tak de lengan boleh duduk dalam opis yang sejuk nak mampos neyh? Kulit dorang brand ape? Brand Crocodile kot..huhuhuhuhu..Mintak-mintak ade la org yang boleh tolong slowkan air-cond  ni ye...

No comments:

anda mungkin meminati: